dijous, de novembre 22, 2007

Lamar Odom, sempre endavant

Lamar Odom, un dels jugadors més polivalents de la lliga (amb 2.08 metres és capaç de botar com un base, tirar com un aler i rebotejar com un pivot), va estar a punt de retirar-se l’estiu passat després de la mort del seu fill de sis mesos i mig i de sobreviure en un tiroteig després d'un atracament.
“Hi va haver un moment el que vaig pensar que ni el básquet podia curar-me les ferides, però m’he adonat que és la meva salvació”. El 28 de juny, al tornar de l’enterrament de la seva tieta, la qual el va criar després de la mort de la seva mare quan ell tenia tant sols 12 anys, va trobar el seu fill mort a sobre el llit. Va plorar la tragedia del seu fill durant més de 3 hores. Reconeix que va estar a punt de deixar el básquet, però “Déu em va donar forces per seguir endavant. El fet que morís un 28 de juny, com la meva àvia, em va donar forces”.



Després de la mort del seu fill, Odom es va veure inmers en un robatori que va acabar amb un tiroteig, per sort sense morts, encara que una bala passés a tant sols mil·límetres d’un dels millor jugadors de la lliga. Enguany, està promitjant uns excel·lents números, i més si tenim en compte que juga al costat del millor jugador de la lliga, Kobe Bryant. Les seves mitjanes són de 15 punts, 10 rebots i 4 assistències per partit. Lamar aposta per “uns Lakers a les finals de l’NBA. La gent diu que ens faltes moltes peces, però aquest any arribarem més lluny del que tothom es pensa”.